Daca produsul achiziționat de dumneavoastră nu vă mulțumeste, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 30 de zile calendaristice de la momentul livrarării sau, după caz, al achiziționării acestuia.
IMPORTANT! Este foarte important ca produsul pe care doriți să îl returnați să fie în aceeași stare în care l-ați primit/achiziționat.
Nu acceptăm produse asupra cărora au fost efectuate:
- intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau de folosire
- rupturi
- zgârieturi
- pete
- produse cărora le lipsesc accesorii.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte (!) si cu toate documentele cu care a fost livrat produsul. Costul de schimbare sau returnare al produsului va fi suportat de către client.
Pentru produsele livrate prin curier, sau cele achitate cu cardul, suma va fi returnată prin virament bancar în termen de 30 de zile.
IMPORTANT! Nu acceptăm colete în sistem rambus!
Vă mulțumim pentru că veți avea grijă de produsele primite!
POLITICA DE RETUR
BUNURI/SERVICII ȘI CLIENȚI/CUMPĂRĂTORI PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, asigurând astfel o bună desfăşurare a procedurii de retur. Cererea de retur se face în scris, prin e-mail sau fax, declarând motivul returului şi modalitatea de retur.
Returnarea produselor se acceptă de către ARIELA IMPEX numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:
1. Produsele sunt sigilate în ambalajul original, găsindu-se în aceeaşi stare în care erau la momentul livrării acestora către dumneavoastră; această verificare este efectuată în depozitele ARIELA IMPEX în momentul recepţiei returului. Ambalajele nu trebuie sa fie zgâriate, rupte sau deformate;
2. La livrarea produselor se trimite si certificatul de garanție (in original);
3. Toate costurile pentru transportul produselor returnate la depozitele ARIELA IMPEX sunt suportate exclusiv de către dumneavoastră. În cazul în care cumpărătorul nu achită acest transport în momentul returului, ARIELA IMPEX îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.
În cazul acceptării unui retur de produse, ARIELA IMPEX va emite o factură "storno", în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepţionării produselor în depozitul propriu. În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozit ARIELA IMPEX va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.
Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face în următoarele condiții:
1. Pentru sumele achitate prin card bancar sau ordin de plată, restituirea se va face prin virament bancar, în contul bancar din care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de client prin cererea de retur;
Atenţie!
Produsele care se aduc numai in urma unei comenzi speciale, nu se pot returna.
Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără ca ambalajul original să fi fost deteriorat sau desfăcut în orice fel. În momentul desfacerii ambalajului se consideră că aţi acceptat produsul ca fiind potrivit nevoilor dumneavoastră şi nu mai poate fi returnat decât în cazul în care se constată de către un reprezentant al firmei noastre că produsul prezintă defecţiuni de fabricaţie.
Atenție !
Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila
doar clientilor persoane fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, acolo se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.