6.1 Orice produs incarcat pe magazin online poate fi comandat prin ajutorul iconitei cu carucior de pe fisa de date al produsului. Prin apasarea iconitei cu carucior din dreapta, produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi. Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe iconul cosului situat in dreapta sus a paginii de web.
6.2 Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv aici puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati. Daca ati facut setarile necesare si toate produsele au intrat in cos, completati datele dvs.si apasati butonului "Finalizeaza Comanda".
6.3. Dupa efectuarea comenzii in magazinul virtual, veti primi un email automat la adresa de mail indicata de Dvs., care nu se considera oferta, acesta confirma numai inregistrarea comenzii reusite si trimiterea mai departe catre Vanzator. In baza acestora, colegii nostri, in timpul orelor de program, vor lua legatura cu dumneavoastra prin intermediul posibilitatilor de contact indicate de dumneavoastra.
6.4. Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea comenzii de pe portal, si dupa confirmarea telefonica de catre un angajat al Vanzatorului, intervine un contract de vanzare-cumparare, respectiv de livrare incheiat verbal pentru produsul comandat. In masura in care, momentan produsul respectiv nu se gaseste in stoc, vom indica prin telefon o data la care asteptam sosirea produslui in cauza. Va rugam sa confirmati acceptul acestei date printr-un raspuns trimis prin e-mail, iar in cazul in care data respectiva nu va este convenabila, va rugam sa ne semnalizati si acest lucru, si veti avea posibilitatea sa renuntati la produslul comandat.
6.5. Comanda telefonica se face telefonand la unul din numerele afisate pe site.
6.4. Comanda prin email
In sectiunea “Formular de comanda” puteti trimite comanda dvs folosind “formularul de contact” sau direct la adresa de email scariela_sebis@yahoo.com. Specificati codurile si denumirile produselor pe care le doriti, completati datele dumneavoastra si apoi faceti clic pe butonul "Trimite".
Pretul produselor:
Toate preturile afisate pe site sunt in Ron si contin TVA. Ofertele si produsele prezentate pe site- ul https://www.arielasebis.ro/ sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor prezentate pe https://www.arielasebis.ro/ pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
7. POLITICA DE RETUR
BUNURI/SERVICII ȘI CLIENȚI/CUMPĂRĂTORI PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, asigurând astfel o bună desfăşurare a procedurii de retur. Cererea de retur se face în scris, prin e-mail sau fax, declarând motivul returului şi modalitatea de retur.
Returnarea produselor se acceptă de către ARIELA IMPEX numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:
1. Produsele sunt sigilate în ambalajul original, găsindu-se în aceeaşi stare în care erau la momentul livrării acestora către dumneavoastră; această verificare este efectuată în depozitele ARIELA IMPEX în momentul recepţiei returului. Ambalajele nu trebuie sa fie zgâriate, rupte sau deformate;
2. La livrarea produselor se trimite si certificatul de garanție (in original);
3. Toate costurile pentru transportul produselor returnate la depozitele ARIELA IMPEX sunt suportate exclusiv de către dumneavoastră. În cazul în care cumpărătorul nu achită acest transport în momentul returului, ARIELA IMPEX îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.
În cazul acceptării unui retur de produse, ARIELA IMPEX va emite o factură "storno", în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepţionării produselor în depozitul propriu. În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozit ARIELA IMPEX va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.
Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face în următoarele condiții:
1. Pentru sumele achitate prin card bancar sau ordin de plată, restituirea se va face prin virament bancar, în contul bancar din care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de client prin cererea de retur;
Atenţie!
Produsele care se aduc numai in urma unei comenzi speciale, nu se pot returna.
Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără ca ambalajul original să fi fost deteriorat sau desfăcut în orice fel. În momentul desfacerii ambalajului se consideră că aţi acceptat produsul ca fiind potrivit nevoilor dumneavoastră şi nu mai poate fi returnat decât în cazul în care se constată de către un reprezentant al firmei noastre că produsul prezintă defecţiuni de fabricaţie.
Atenție !